Son aylarda büyük kayıplar yaşayan Netflix, geçmiş ay oluşumları daha uygun fiyat etiketine sahip reklamlı yumurta paketini kullanıma sunmuştu. Aynı şekilde benzer bir paket Disney+, HBO Max, Hulu, Paramount+ ve Discovery+ platformlarında görüldük.
Ancak yeni görerek platformların bu girişimi, pek de arzu edilen popülerliği yakalayamadı. SmithGeiger tarafından yapılan anket, kullanıcılar sadece çok küçük bir bölüm reklamlı aboneliğe geçmeyi ortaya koydu.
İçerik platformu reklamlarında aboneliğe geçiş yapmak isteyenler mevcut kullanıcı oranı:
- Netflix: %5,0 (1.539 sonucu)
- Disney+: %6,0 (1.142 sonucu)
- HBO Maks: %5,1 (884 sonucu)
- Hulu: %4,7 (1.175 sonucu)
- Paramount+: %4,0 (767 dürtü sonucu)
- Keşif+: %8,5 (459 dürtü sonucu)
Bu verileri göz önleme kaçışda, yalnızca %5,55’lik kitlenin reklamlı paket gözetleme görme.
Hayali bir veri de var: Reklamlı aboneliğe geçiş yapmak isteyenlerin ortalama geliri daha yüksek!
Yapılan anket, ortaya çok ilginç bir sonuç da çıkardı. “Gelecek aydan bir kaçış aboneliğini daha ucuz ve reklamlı pakete düşürmeyi düşünüyor musunuz?sorusuna verilen yanıtlar gelira bölündüğünde, ‘Evet’ diyenlerin oranı şu şekildeydi:
- Yıllık geliri 50 bin dolar olanlar altında: %11
- Yıllık geliri 50 – 100 bin dolar olanlar arasında: %13
- Yıllık geliri 100 bin dolar ve üzeri olanlar: %19
Hiç aboneliği olmayanlar da reklamlı paketlere pek olumlu bakmıyor:
Yalnızca Disney+ özelinde toplama “Disney+’ın reklamlı yeni paketine abone olma durumu nedir?” sorusuna verilen sorular da şu şekildeydi:
- neredeyse hiç olası değil: %42
- Olası değil: %15
- Emin değilim: %23
- Olası: %12
- Fazlasıyla olası: %7
Netflix ise başlangıçtan memnundu:
Geçen aylarda yalnızca Netflix’i kapsayan benzer bir haber daha ortaya çıktı. Netflix için 100 kullanıcıdan yalnızca 9’unun reklamlı aboneliği düşünceleri paylaşılmıştı.
Bu haber üzerine The Wall Street Journal’a konuşan bir Netflix sözcüsü, yorumların hoşlanmadığı başlangıçtan memnun bırakmak belirterek paketin sadece ilk defterini hatırlatmıştı.
İLGİLİ HABER
Yorum Yaz